Les Associacions de Veïns de Barberà del Vallès fan un comunicat sobre l’afectació del coronavirus a Barberà

La Federació d’Associacions de Veïns de Barberà del Vallès ha publicat aquest 24 d’abril un comunicat, facilitat per la seva presidenta la Isabel Otero, per donar suport als veïns i veïnes de la ciutat per l’afectació del coronavirus a la ciutat. L’agrupació d’entitats veïnals explica a més al text tota una sèrie de mesures que volen impulsar per reclamar millores per sectors clau de la població, especialment afectats pel COVID-19.

“No baixem la guàrdia ni un sol instant, encara que el nivell de maniobra és limitat davant unes circumstàncies tan extremes” expliquen al text. En ell, a més, destaquen que duran a terme diverses accions, com reclamar inversions per al sector de la sanitat pública, suport a les PIMES, ajudes per famílies en situació vulnerable o ajuts pels comerços dels barris barberencs.

Podeu llegir el text a continuació:

Comunicat de la Federació d'Associacions de Veïns de Barberà | Federació AAVV Barberà
Comunicat de la Federació d’Associacions de Veïns de Barberà | Federació AAVV Barberà.

Deixa un comentari