L'Ajuntament de Barberà millora les gestions electròniques

foto alcaldessa signat decrets via electronicaAmb l’objectiu de millorar la eficiència i qualitat dels procediments administratius que gestiona l’Ajuntament de Barberà del Vallès, s’ha posat en marxa un nou pas estratègic en la tramitació electrònica. En concret ja són una realitat els decrets tramitats per via electrònica en la gestió dels acords, que les diferents regidores necessiten realitzar per totes aquelles gestions que s’han de resoldre per decret d’Alcaldia o dels regidors delegats.

El nou sistema, millora la operativitat d’aquests procediments, integrant progressivament totes aquelles gestions electròniques comuns als decrets, com els certificats d’acords, notificacions, així com la signatura electrònica de tots ells i el registre de sortida de les notificacions. D’aquesta manera, un cop més, es posa de manifest el treball que l’Ajuntament de Barberà del Vallès està fent per assolir l’objectiu de ser una administració més eficient i transparent, i a la vegada utilitzant menys paper i, per tant, sent més respectuosa amb el medi ambient.

Deixa un comentari

Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Configuració de cookies
Política de cookies ACEPTAR

Aviso de cookies