El Vallès Occidental posa en marxa una línia gratuita d’atenció a la ciutadania

Aquest dilluns 30, el Consell Comarcal del Vallès Occidental ha posat en marxa un nou servei comarcal d’atenció telefònica als ciutadans i ajuntaments. El servei, completament gratuït, té la intenció de donar respostes i acompanyar la ciutadania de la comarca per fer suport als ajuntaments en la seva tasca de seguiment de les persones més vulnerables.

L’actual situació de confinament del conjunt de la població està tenint com a conseqüència, entre d’altres aspectes, l’aparició, increment o agreujament de situacions personals que afecten de forma important l’estat emocional i/o psicològic per part de la ciutadania.

 

Cartell de la línia d'atenció del Consell Comarcal | CCVO
Cartell de la línia d’atenció del Consell Comarcal | CCVO

 

El Servei d’informació i acompanyament emocional a la ciutadania s’ha creat amb la participació de personal de tota la institució comarcal i s’ha format un equip de 15 persones, majoritàriament psicòlogues, que treballen a diferents àrees. També es compta amb persones habituades a l’atenció al públic i al suport en gestió del dol.

 

Atenent a les mesures decretades en el marc de l’Estat d’alarma, totes les persones que hi treballaran ho faran des de casa seva i per això se les ha dotat de la infraestructura i mitjans necessaris, segons diu el consell comarcal.

Deixa un comentari

Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies i de tercers d'anàlisis per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Configuració de cookies
Política de cookies ACEPTAR

Aviso de cookies