Cinema a la fresca a la Torre d’en Gorgs

Durant aquest mes de juliol dintre de les activitats de l’Estiu Jove, es durant a terme la projecció d’unes pel·lícules a la Torre d’en Gorgs.

Les portes de la Torre d’en Gorgs s’obriran a les 22.15h i la pel·lícula començarà a les 22.30h. Aquesta podrà ser ambientada amb una ració de crispetes gratuïtes per les persones assistents.

Cartellera:

 

Dijous 5 de juliol: La libreria.- en un pequeño pueblo de la Inglaterra de 1959, una jovent mujer decidí, en contra de la educada pero implacable oposición vecinal, abrir la primera libraria que haya habido nunca en esa zona.

 

Dijous 12 de juliol: La Herida.- Ana es una mujer de 28 años que se siente útil y satisfecha en su Trabajo rutinario ayudando a otros. Sin embargo, fuera de su fornada laboral, Ana tiene serios problemes para relacionarse, pues es socialment torpe, incluso agressiva, con las persones más cercanas y queridas.

 

Dijous 19 de juliol: Destinos.- en una reunión con su banquero, el dueño de un pequeño negocio, que se gana la vida conduciendo un taxi, descubre que tiene que pagar un soborno para obtenir un préstamo. El comitè que revisó su queja de extorsión ahora quiere cobrárselo. Fuera de sus casillas, se dispara a sí mismo. El incidente causa un revuelo nacional, cuestinando el desencanto de la Sociedad. Mientras tanto, seis taxistas y sus pasajeros se desplazan en la noche, cada uno de ellos con la esperanza de encontrar un futuro major.

Deixa un comentari

Aquest lloc web fa servir galetes perquè tingueu la millor experiència d’usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l’acceptació de les esmentades galetes i l’acceptació de la nostra política de cookies ACEPTAR

Aviso de cookies
CLOSE
CLOSE