El ple torna a aprovar el tràmit de contractació del servei de neteja

L’ajuntament de Barberà del Vallès va celebrar una sessió plenària extraordinària aquest divendres 14 de setembre, en la qual es van tractar diversos punts de caràcter administratiu.

 

El primer punt aprovat va ser el desistiment del procediment de licitació per a l’adjudicació del servei de neteja d’edificis i dependències municipals de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, el qual es duia a terme mitjançant un procediment obert a partir de l’acord adoptat en una sessió extraordinària celebrada el passat mes d’abril de 2018.

 

La irrupció d’aquest s’ha produït a partir de la detecció d’una errada en la transcripció d’una de les fórmules que figura en els plecs i que podria haver creat confusió en les empreses a l’hora de presentar les seves respectives ofertes.

 

A continuació, i a partir d’aquest desistiment, el ple va aprovar l’inici d’un nou expedient per a la licitació d’aquest servei de neteja en el qual hi consten les corresponents esmenes.

 

La ratificació de l’acord de dissolució del Consorci de Turisme del Vallès Occidental i la successió dels seus drets i obligacions a favor del Consell Comarcal del Vallès Occidental va ser un altre dels punts a tractar que va rebre el suport de tots els grups municipals.

 

Tot seguit es va debatre el resultat del tràmit d’informació pública i l’aprovació de l’expedient de contribucions especials per al finançament parcial de l’execució de les obres de reurbanització del carrer Circumval·lació i tram est del carrer Juan de la Cierva. El punt es va presentar al ple, novament, després de tractar diverses al·legacions presentades per part de les persones interessades.

 

Rere l’estimació de part de les al·legacions, es va establir la quantitat a repartir entre els contribuïdors, que serà l’equivalent al 70% del cost suportat, en lloc del 90% fixat inicialment, de conformitat amb el contingut dels informes tècnics i jurídics. El punt es va aprovar per unanimitat.

Deixa un comentari